نکاتی در مورد فنگ شویی
نوشته شده توسط : dpmehr

انرژی چی در فنگ شویی

به طور کلی نوعی انرژی است که در بدن تمام موجودات زنده وغیر زنده وجود دارد و در حال گردش است. در واقع  این انرژی  از وجود انسان و پیرامونش جدا نیست و در صورت نبودنش حیات به گونه ای مختل خواهد شد. به طوری که می توان لغت چی را به صورت نیروی حیات یا نیروی محرکه ترجمه کرد. به علاوه ، انرژی چی نیرویی است که باعث می شود اتفاقات خوب و بد رخ دهد و چرخ گردون بر این گنبد دوار بگردد. می توان گفت اساسی ترین نیرویی است که باعث به وجود آمدن انرژی های دیگر همچون یین و ینگ و سایر انرژی ها می شود.

انرژی چی انرژی بوده که باعث می شود اتفاقات رخ دهد ( فنگشویی برتر )

فنگ شویی چیست ؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ارتباط انرژی چی با فنگ شویی صحبت کنیم لازم است که در مورد فنگ شویی نیز اطلاعات مختصری داشته باشید. فنگ شویی دانشی است  باستانی با پیشینه ای بیش از ۳۰۰۰ سال که در چین به رسمیت شناخته شده است و مطابق با آیین و فرهنگ ایرانی هم هست. فنگ در لغت به معنای باد و شویی به معنای آب است  که مفهوم  فنگ شویی و ارتباط انسان و پیرامونش را در کنار نیروهای طبیعی همچون آب و باد نشان می دهد. فنگ شویی در واقع نوعی فرهنگ باستانی در چین است. در فرهنگ چین آب و باد دو انرژی مهم و مثبت است که  اگر درست به جریان بیفتند و با یکدیگر  در حال تعادل باشند می توانند سلامتی و سعادت را جذب کنند.

با این حال ارتباطی که بین فنگ شویی و انرژی چی وجود دارد یک ارتباط تنگاتنگ است. متخصصین فنگ شویی بر این باورند که هر چیزی که در جهان وجود دارد، منجمله لوازم خانه و اشیا، شامل انرژی بوده و زندگی در آنها جریان دارد. به طوری که امروزه علم مدرن فیزیک نیز ثابت کرده که همه چیز در اطراف ما در حال ارتعاش با نیروی مخصوص خودش می باشد.

 زمانی که جهان را اینگونه نگاه کنیم در می یابیم که تمامی اشیا و لوازم پیرامون ما اعم از جاندار و بی جان از جمله آثار هنری و حتی تجهیزات و امکانات اطراف ما که بدون جان تلقی می‌شوند، ارتعاش کننده انرژی هستند و می توانند احساسات و تفکرات خاصی را ایجاد کنند.  شما در هر محیطی  که زندگی می کنید و در هر سطحی که باشید چه فقیر چه غنی، اجسام اطرافتان  می تواند بر طرز فکر و احساساتتان تاثیر بگذارد و انرژی مثبت یا منفی را به سمت شما منتقل کند. بنابراین لازم است حتما در اطرافتان لوازمی قرار دهید که باعث ایجاد حس مثبت شده و موجب شود که انرژی بیشتری از داشتنشان کسب کنید. باید خانه و محل کار خود را به گونه ای طراحی کنید که انرژی مثبت را جذب کند و بتواند شما را به سمت تحقق آرزوهای تان سوق دهد. حال دقت داشته باشید با وجود اینکه فنگ شویی هنری است که رعایت آن می‌تواند در جهت به دست آوردن انرژی به شما کمک کند، طبیعتاً ادغام آن با انرژی چی  فضای منزل را پر از حس خوب زندگی، شادمانی و خوشبختی خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: فنگ شویی , فنگ شویی برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: