چرا به سقف کاذب احتیاج دارید؟
نوشته شده توسط : dpmehr

سقف های کاذب شیشه ایی مدرن، امروزه بسیار رایج است. این نوع سقف ها علاوه بر ایجاد محافظت، دارای جذابیت زیادی نیز می باشد. کف پشت بام به عنوان مکانی است که ساکنان یک ساختمان می توانند با ایجاد سقف های کاذب جذاب، با استفاده از پانل های سقفی تزئینی متنوعی که چشم را به خود جلب می کنند، جلوه ای خاص به آن ببخشند. سقف کاذب علاوه بر زیبایی هایی که دارد، ویژگی های کاربردی بسیاری را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال برخی از سقف های کاذب صداهای مورد نیاز را تقویت کرده و در مقابل، صداهای ناخواسته را به حداقل می رسانند.

چرا به سقف کاذب احتیاج دارید؟

یک ساختمان مسکونی و تجاری بدون پشت بام مناسب، ناقص است. سقف بلندترین و مهم ترین قسمت ساختمان است که از عناصری چون باد، درجه حرارت زیاد یا کم، نور خورشید، برف و باران محافظت می کند.

سقف های کاذب مدرن، امروزه بسیار رایج است. این نوع سقف ها علاوه بر ایجاد محافظت، دارای جذابیت زیادی نیز می باشد. کف پشت بام به عنوان مکانی است که ساکنان یک ساختمان می توانند با ایجاد سقف های کاذب جذاب، با استفاده از پانل های سقفی تزئینی متنوعی که چشم را به خود جلب می کنند، جلوه ای خاص به آن ببخشند. سقف کاذب علاوه بر زیبایی هایی که دارد، ویژگی های کاربردی بسیاری را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال برخی از سقف های کاذب صداهای مورد نیاز را تقویت کرده و در مقابل، صداهای ناخواسته را به حداقل   می رسانند.

انواع مختلفی از سقف های کاذب وجود دارد که سقف کاذب شیشه ای در بین آن ها یکی از محبوب ترین نوع سقف های کاذب به شمار می رود. این نوع سقف ها معمولا به خاطر طرح ها و رنگ آمیزی هایی که دارند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. در واقع سقف کاذب شیشه ای یک نوع شیشه بدون کریستال ولی شفاف است که به دلیل کاربردی که در زیبایی ساختمان ها دارد، برای سقف اماکن مختلف در نظر گرفته می شود. اگر چه سقف کاذب شیشه ای به دلیل دوام و شکننده بودنش ممکن است در استفاده از آن دچار محدودیت شویم، اما با افزودن موادی به آن می توان دوام آن را افزایش و میزان شکنندگی را کاهش داد. شفافیتی که در سقف کاذب شیشه ای وجود دارد، می تواند در بزرگ تر جلوه دادن اماکن کوچک، موثر واقع شود.

سقف کاذب شیشه ای کاربردهای زیادی دارد و به عنوان یک سقف بسیار مناسب می تواند در رستوران ها، کتابخانه ها، فروشگاه جواهرات و کتاب فروشی ها باشد.





:: برچسب‌ها: سقف کاذب ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: