نکات مهم در فنگ شویی
نوشته شده توسط : dpmehr

 فنگ شویی چیست؟

 

فنگ شویی دانشی است کهن با بیش از ۳ هزار سال پیشینه که به ما هماهنگ بودن با طبیعت را می آموزد. ما می توانیم به کمک آن با انرژی های هستی هم سو شده و در راستای انرژی های مثبت قرار گیریم. این دانش راه ما را برای کسب ثروت، عشق، ایجاد روابط خانوادگی بهتر، علم و دانش، ارتقا شغلی، شهرت و اعتبار ایجاد روابط بهتر با فرزندان، سلامتی و تندرستی هموار میکند.

فنگ شویی به راحتی میتواند روی تمام زوایای زندگی ما به آرامی تاثیر بگذارد. روی ثروت ما، روابط عاشقانه ما، حتی میتواند به راحتی شانس ما را افزایش دهد. به طرز زندگی افراد خوش شانسی که در اطرافتان میشناسید دقت کنید. به عناصر وجودی شان، آب، آتش، خاک، چوب، فلز توجه کنید.

در محیط کارتان به افراد موفق نگاه کنید و ارتباط عنصر وجودی آنها را با افراد بالا دست بسنجید، آنگاه به راحتی خواهید دید که رد پایی از این دانش در این رابطه نمایان است. فردی با عنصر آتش رابطه بسیار گرم و آرامی با فرد عنصر چوب دارد رابطه ای صلح آمیز و بی دردسر. اما همین فرد در کنار عنصر فلز دچار تنش و درد سر است.

همین رابطه در خانواده ما نیز شکل میگیرد، رابطه ما با فرزندانمان همسرمان و پدر و مادرمان کاملا قابل توضیح و بررسی است. چرا ما با یکی از فرزندانمان همیشه به صلح و سازش هستیم اما با فرزندی دیگر همیشه در چالش.

فنگ شویی دانشی است باستانی که طراحی و دکوراسیون منزل و محل کار را به ما می آموزد و برای ما برکت و شانس بیشتری به ارمغان می آورد. لین دانش به ما هنر چیدمان صحیح را نشان میدهد و به ما کمک میکند که همراه و هم جهت با انرژی های کیهان و هستی پیش برویم. فنگ شویی راهی برای افزایش برکت و شانس و اقبال در زندگی ماست. ارتباط ما با اطرافیانمان را در بر میگیرد. هر یک از ما بر اساس سال تولد یک عنصر و یک ویژگی خاص داریم که در این دانش تعریف می شود.

فنگ شویی ارتباط ما با ستاره ها و سیارات است و میتواند بیماری های ما را نشان دهد و سلامتی را رقم زند. در تمام ارکان زندگی وجود دارد و یک جهان بینی است. یک حضور انرژی و یک جریان انرژی از جهان هستی است که به سوی ما سرازیر می شود. شما می توانید از کیهان این آبشار نور را دریافت کنید.

فنگ شوی یک هنر و دانش باستانی است که بیش از ۳ هزار سال پیش در چین رسمیت یافت. در ترجمه فنگ به معنای “باد” و “شویی” به معنای “آب” است. در فرهنگ چینی، باد و آب با سلامتی همراه است. بنابراین فنگ شویی خوب به معنی سلامتی در تمام ارکان زندگی از جمله ثروت، برکت، دانش، عشق، خانواده، شهرت، سفر، کار و خلاقیت است.

برخی از شاخه های فنگ شویی قدمتی چند هزار ساله دارند که شامل شاخه های مختلف از جمله فیزیک، فلسفه، نجوم و اخترشناسی است که از دیدگاه تائوئیسم ناشی می شوند باعث درک بهتری از طبیعت است که اشاره دارد به این که جهان زنده است و از انرژی چی سرشار است.

گاهی اوقات تصور می شود که فنگ شوی فقط هنر قرار دادن اشیا در جای صحیح خود است. فهمیدن چگونگی قرارگیری اشیاء در یک فضا بر زندگی شما در زمینه های مختلف تأثیر می گذارد. فنگ شویی دانشی است که به شما می آموزد چگونه در هر مکان معین با انرژیها ارتباط برقرار کنید.

هدف فنگ شویی تضمین سلامت زندگی برای افراد ساکن یک فضا است. اگر چه برخی از آن به عنوان شبه علم یاد میکنند اما فنگ شویی در زیبایی شناسی، طراحی داخلی، چیدمان، معماری فضاهای زندگی و کاری چه در فرهنگ بومی، چه در شرق و غرب جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده است.





:: برچسب‌ها: فنگ شویی , فنگ شویی برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: