4 قدم اصلی بازسازی ساختمان
نوشته شده توسط : dpmehr

4 قدم اصلی بازسازی ساختمان { با شروع ازین نقاط چند گام رو به جلو بروید }

 

آشپزخانه !! ( مهمترین بخش از نظر بانوان ) :از اینجا شروع کنید , اگر آشپزخانه شما به شکل قدیمی است و با دیوار های محصور و بسته است ( در اصطلاح به ان close می گویند ) در صورت امکان آن را تغییر دهید و از حالت بسته ان را خارج کرده و با برداشتن این دیوار ها فضا را در عق افزایش دهید ( به این حالت در اصطلاح open  میگویند )

اولین تغییر عمده در بازسازی ساختمان همین جا صورت میگیرد.

  • به سراغ سرویس بهداشتی بروید

کاشی و سرامیک های کف و دیوار ها را تعویض کنید , در این مرحله از بازسازی ساختمان تعویض ( وسایل بهداشتی ) را فراموش نکنید!

  • تاسیسات

این بخش از اهمیت ویژه ای در بازسازی ساختمان برخوردار است به دو دلیل :

  1. بروزرسانی وسایل سرمایشی و گرمایشی بدلیل جلوگیری از آسیب های احتمالی در آینده.
  2. مصرف انرژی : که با قیمت حامل های انرژی جزو اولویت های بازسازی ساختمان میباشد.

گام نهایی

  • زمان را تلف نکنید ؟!

اگر در انجام بازسازی ساختمان دارای محدودیت در زمان هستید بهتر به جای استفاده از رنگ در دیوارها  , از { کاغذ دیواری } استفاده کنید.

**این نکته را فراموش نکنید که در انتخاب کاغذ برای دیوار ها خودتان را محدود نکرده و از چند طرح استفاده نمایید تا فضای اتاق یا دیوارها را تکراری یا خسته کننده ننمایید.

تخریب داخلی ساختمان تا سطح دیوارهای جدا کننده، بررسی لوله های تأسیسات و سیستم برق ساختمان، تهیه نقشه های لازم، ایجاد تغییرات لازم در داخل ساختمان و اصلاح طراحی در صورت درخواست کارفرما، ارائه پیشنهادها و کارشناسی لازم، تعیین مصالح و برآورد تقریبی پروژه، خرید مصالح اولیه مورد نیاز ( این درصورتی است که کارفرما خرید مصالح را بعهده این گروه قرار دهد)، اجرای عملیات گچ کاری، اجرای تاسیسات برق و آب، کف سازی اولیه و شیب بندی لازم، عایق کاری، نصب درب ها وپروفیل پنجره ها،  اجرای کف، کاشی کاری، اجرای سقف کاذب، طراحی و اجرای کابینت، نصب پنجره های دو جداره، اجرای شومینه، اجرای کمد های دیواری، نقاشی اعم از دیوارها، سقف، دربها، کمدها، نرده ها و غیره به ترتیب مراحل نوسازی و بازسازی داخلی ساختمان می باشد که علاوه بر مراحل فوق عملیات اجرای نمای ساختمان اعم از سنگ، کامپوزیت و سیمانکاری، محوطه سازی، اجرای سرایداری، استخر، نورپردازی نما، آبیاری قطره ای محوطه، درب های ورودی اتوماتیک، اجرای جک درب های ورودی، آرام بند درب ها نیز به درخواست کارفرما قابل اجرا می باشند.

کف سازی ساختمان می تواند از نوع سیمانکاری، لیسه ای، سنگ، سرامیک، پارکت، لمینت، موکت، کفپوش های ضد الکتریسیته ساکن،  مقاوم در مقابل حریق، مقاوم در برابر اشعه آفتاب (برای استفاده outdoor) و آگوستیک باشد.





:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: