فروش شارژر سوئیچینگ ، ضرورتی مهم
نوشته شده توسط : dpmehr
فروش تغذیه سوئیچینگ و بافرتک

اهمیت فروش شارژر سوئیچینگ

در این مقاله می خواهیم به اهمیت فروش شارژر سوئیچینگ بپردازیم. در واقع، باز هم به سراغ یک منبع تغذیه آمده ایم، در صددیم مزایای آن را به تصویر بکشیم و از ضرورتش سخن بگوییم. این بار هم پایِ یک تنظیم کننده جریان و ولتاژ در میان است. تنظیم کننده ای که می تازد تا توان دستگاه را به حداکثر برساند بی آن که انرژی را تلف کند. بیایید از این جا شروع کنیم که تمام مدار های الکتریکی برای انجام رسالتشان، نیازمند یک منبع تغذیه هستند.

تا اینجا می پذیریم که منبع تغذیه یا همان واژه نام آشنای شارژر، جزء لاینفک مدار های الکتریکی است، اما زمانی بحث، کمی چالشی می شود که عده ای ادعا می کنند هر شارژری ایده آل نیست و هر منبع تغذیه ای مطلوب نخواهد بود. در واقع، از میان تمام شارژر هایی که زیر دست مهندسان می روند تا صحت عملکردشان سنجیده شود، تنها نمونه هایی با نمره بالا قبول خواهند شد که راندمانی بالا داشته باشند و اتلاف توان اندک، همان دو فاکتوری که شارژر سوئیچینگ را به گل سر سبد منابع تغذیه تبدیل نموده است. فروش شارژر سوئیچینگ را به حداکثر میزان رسانیده است.

 

خلاصه مطلب این که، کمترین اتلاف توان (برحسب وات) و به تبع آن راندمان بالا، همان مزیتی است که جای پای شارژر سوئیچینگ را در صنعت الکترونیک محکم نموده و نگاه ها را به سمت این دستگاه کشانده است.پس ما با فروش شارژر سوئیچینگ کمک به صرفه جویی در توان مصرفی میکنیم

شارژر سوئیچینگ (Switched-Mode Charger): نوعی منبع تغذیه است که با جایگزین کردن تکنیک های سوئیچینگ نیمه هادی (semi-conductor)، به جای متد های قدیمی خطی، ولتاژ خروجی مورد نظر را تأمین نماید.

 

فروش شارژر سوئیچینگ در شرکت مهندسی بافرتک

فروش شارژر سوئیچینگ ، ضرورتی مهم

می دانید چه موقع می توان بی چون و چرا منبع تغذیه سوئیچینگ را کلیدی برای گشودن قفل ها دانست؟ آن زمان که مهم ترین هدفمان، راندمان بالاست و تأکیدمان بر ابعاد کوچک و وزن سبک است. به بیان دیگر، درست زمانی که به دنبال وسیله ای هستیم که با اشغال کمترین جا بتواند راندمانی بالا به نمایش بگذارد، و فروش شارژر سوئیچینگ را به  حداکثر رسانده و در عرصه خودنمایی میکند و تضمین می دهد که بی دریغ اهدافمان را محقق سازد.

مزایای فروش شارژر سوئیچینگ و استفاده از آن همچون دومینو پشت سر هم ردیف می شوند به طوری که هر مزیت خود مسبب مزیت دیگری است. به عنوانِ نمونه، وزن سبک شارژر سوئیچینگ که نتیجه وجود ترنسفورمر کوچک در این وسیله است، زمینه ساز قیمت مناسب و هزینه ارزان خواهد بود. این عامل، شارژر سوئیچینگ را چند گام به جلو هُل می دهد و باز هم مُهر تاییدی است پایِ این مطلب که شارژر سوئیچینگ از دیگر منابع تغذیه یک سر و گردن بالاتر است و حضورش در جامعه الزامی است.

همانطور که گفتیم در نظر داریم با فروش شارژر سوئیچینگ و به کار بردن شارژر سوئیچینگ بتوانیم جریان برق را تنظیم کنیم و ولتاژ برق را به مطلوب ترین میزان برسانیم. نیل به این هدف در گرو تبدیل AC به DC یا DC به DC است که شارژر سوئیچینگ ثابت کرده در این زمینه کارش را خوب بلد است.

اگر موافق باشید مقاله را با مروری مختصر پیرامون عملکرد منبع تغذیه سوئیچینگ پیش ببریم.





:: برچسب‌ها: فروش شارژر سوئیچینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: