قیمت آنلاین آهن ( مهد فولاد )
نوشته شده توسط : dpmehr

اینجا یک فروشگاه نیست بلکه بازار آنلاین آهن است

بررسی قیمت آهن

شرکت مهدفولاد

با خرید از این سایت، در لحظه با مناسب‌ترین قیمت، خرید خود را بدون حضور در محل و با مشاوره با کارشناسان انجام دهید.

تیرآهن چیست؟

نوعی پروفیل فولادی است که به شکل I یا H است و مدتها به عنوان مصالح پایه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گرفت. تیرآهن‌ها غالبا در سازه به صورت افقی و عمودی برای تحمل بارهای قائم بر محور و تنش کششی و فشاری در لایه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع تیرآهن استاندارد 

تیرآهن IPE : براساس استاندارد اروپا است و ضخامت باله آن ثابت است.

تیرآهن INP : براساس استاندارد چین است و ضخامت بال با فاصله گرفتن از جان کاهش می‌یابد.

تیرآهن IPB : طول بال افزایش یافته و اندازه آن نیز بزرگ است و به نام تیر هاش معروف است.

تیرآهن IPBv : به تیرهای عریض سنگین می‌گویند.

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن به عوامل مختلفی از جمله کیفیت کارخانه سازنده، ابعاد و نوع آن بستگی دارد. قیمت آهن در جدول آنلاین قابل مشاهده است. در فروشگاه مهد فولاد فروش تیرآهن با کیفیت بسیار مرغوب و در تناژ بالا و به قیمت درب کارخانه صورت می‌گیرد. قیمت تیرآهن علاوه بر آنچه گفته شد به موارد دیگری از جمله قیمت بازار جهانی آهن، قیمت سنگ، میزان تقاضا برای تیرآهن، هزینه های حمل و نقل بستگی دارد.

قیمت تیرآهن در بازار آهن به صورت شاخه‌ای مشخص می‌شود و قیمت تیرآهن بال پهن (هاش) به صورت کیلویی و قیمت تیرآهن لانه زنبوری به صورت شاخه‌ای تعیین می‌شود. لیست قیمت تیرآهن روز را می‌توان در صفحه مهدفولاد آنلاین مشاهده کرد.

قیمت روز آهن

 

نرخ آهن

نرخ آهن در بازار امروز به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شود. از عوامل تأثیر گذار بر نرخ آهن مسائل سیاسی و اقتصادی و نوسانات ارزی است. در ماه‌های اخیر بدلیل افزایش نرخ دلار صادرات آهن توجیح اقتصادی پیدا می‌کند و از این روز با افزایش تقاضا و در نهایت افزایش نرخ آهن رو به رو می‌شویم.

قیمت تیراهن

قیمت تیراهن براساس قیمت روز آهن در بازار جهانی آهن و قیمت و نرخ دلار و ارز در بازار داخلی تعیین می‌ود. مانند دیگر فلزات قیمت این فلز بر اساس میزان تولید و موجودی بازار تغییر می‌کند. به طور کلی قیمت آهن بر اساس کیلو و وزن آهن، فروش به صورت کلاف یا شاخه، ابعاد و ضخامت می‌تواند تغییر کند. جدول وزنی استاندارد فلزات مختلف در سایت مهدفولاد قرار داده شده است. در سایت مهدفولاد انواع تیرآهن، آهن، فولاد، پروفیل و قیمت میلگرد و .... را از بهترین تولیدکننده‌های داخلی می‌توان خریداری کرد.

با خرید از این سایت، در لحظه با مناسب ترین قیمت، خرید خود را بدون حضور در محل و با مشاوره با کارشناسان انجام دهید.

فروش تیرآهن

فروش تیرآهن وابستگی بسیاری به وضعیت بازار مسکن دارد. در شرایط رکورد این بازار تقاضا برای ساخت و ساز کاهش یافته و به طبع فروش تیرآهن نیز کاهش می‌باید. بازار مسکن به صورت تقریبی پانزده درصد از سرمایه در گردش کشور را به خود تخصیص داده است. بنابراین رونق و یا رکود بازار مسکن به صورت مستقیم در میزان فروش تیرآهن تأثیر گذار خواهد بود.





:: برچسب‌ها: قیمت روز آهن,قیمت آهن,بازار آنلاین آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: